Tuesday 11 October 2011

Team Building Taman Negara

Bertemu kembali, kali ini aku nak share dengan korang pengalaman aku pi teambuilding kat taman negara pahang. Merupakan program teambuilding untuk anggota kerja sprintec & aec.

Gambar nie diambil masa sampai di RAINFOREST RESORT. Semua bawa dengan kelengkapan beg masing-masing. Aku yang ada dengan beg silang nike.

Ni adalah baju rasmi untuk teambuilding. Merah membara. Gambar nie diambil sebelum memulakan aktiviti mendaki.

Acara mencipta logo kumpulan, aku dengan kak mahnun tengah melakar logo..


Group mendaki

Bergambar dengan Abg Norizam

Selepas tamat pendakian, kami yang sampai bawah dulu..


Team aku tengah leading dalam acara berakit..

Pak We tengah demo cara menyumpit..



 Aku tengah menunjukan kepakaran aku menyumpit..

No comments:

Post a Comment